Туристичко-информативни центар смештен је у приземљу зграде Завичајног музеја.
Радно време информативног центра:
Зими:
- Понедељак-петак 08:00-15:00
- Субота: 10:00-18:00
- Недеља: Не ради
Лети:
- Сваког радног дана и викендом од 08:00-22:00
У Туристичком информативном центру се спроводе следеће активности:
- формирање базе туристичких информација
- праћење туристичког промета
- пружање информација туристима о смештајним капацитетима, манифестацијама,
- излетиштима, актуелним дешавањима у граду, угоститељским објектима за смештај и
- исхрану,
- услуге категоризације смештаја.
У туристичко-информативном центру посетиоци могу:
- добити све информације везане за хотелски и приватни смештај,
- добити све информације везане за туристичку понуду Сокобање,
- добити бесплатне флајере о туристичкој понуди Сокобање, смештају, ценама
услуга, - користити интернет кафе.
Организационе јединице
Организациони део за туризам
Организациона јединица за туризам као примарна организациона јединица реализује активности у области промоције туризма и интегрисаног туристичког производа Сокобање, туристичко-информативних послова, дефинисања, промовисања и комерцијализације туристичког производа, ради остварења реалних токова долазећих туриста који су уравнотежени и одрживи.
Основне активности Организационе јединице за туризам су:
- припрема оперативних програма развоја туризма у Сокобањи:
- подстицање унапређења општих услова за прихватање и боравак туриста у Сокобањи;
- праћење и анализа кретања на домаћем и иностраном туристичком тржишту;
- усмеравање и координинација активности носилаца туристичке понуде на обогаћивању и подизању нивоа квалитета туристичких и комплементарних садржаја и стварању атрактивног туристичког амбијента на туристичким локацијама на територији општине Сокобања;
- обезбеђује пропагандно – информативна средства којима се популаришу и амфирмишу туристичке атракције и потенцијали Сокобање (издавачка и аудиовизуелна делатност, наступе на сајмовима и манифестацијама и друга пропагандна средства);
- усмеравање и координација иницијативе и активности привредних субјеката и других организација на формирању и пласману туристичких производа;
- сарадња са туристичким организацијама градова у земљи и иностранству;
- организовање активности у циљу побољшања квалитета услуга у туризму, развијања туристичке савести, туристичке културе и заштите и унапређења животне средине;
Полазећи од основних циљева Организације за туризам и културу Сокобања све активности су усмерене на промоцију и унапређење и развој туристичке понуде Сокобање, у циљу повећања туристичког промета и прихода од туризма. Програмом рада посебно су интензивиране промотивне активности као најдиректнији инструмент маркетинг микса. Оне су усмерене пре свега на промовисање високе еколошке очуваности бањског простора, а посебно квалитативних својстава ваздуха и вода, као природних ресурса, wellness туризма, локалних специфичности и етнолошких вредности, културно-историјске баштине, традиционалних манифестација и нових туристичких садржаја, пре свега Аква парка „Подина“. Узимајући у обзир туристичку тражњу, пословно окружење, позицију конкурентних туристичких производа и циљеве ОТКС, активности су усмерене на унапређење туристичке понуде Сокобање и прецизније дефинисање, и боље позиционирање интегрисаног туристичког производа Сокобање, пре свега на домаћем туристичком тржишту кроз:
- даљи развој и унапређење специфичних сегмената туристичког производа,
- развој нових туристичких производа,
- интензивну промоцију у свим облицима,
- даљу модернизацију и осавремењивање рада туристичко-информативног центра,
- ажурирање базе података и бољу промоцију приватних смештајних капацитета,
- унапређење рада водичке службе,
- разраду постојећих, израду нових пројеката у области еко и етно туризма и њихову имплементацију као предуслова за стварање квалитетније и садржајније туристичке понуде,
- унапређење сарадње са приватним станодавцима, угоститељима, туристичким агенцијама, хотелијерима и свима који имају директне, или индиректне користи од туризма, ради интересног повезивања и унапређења пословања,
- спровођење сталних истраживања туристичке тражње и анкетирање туриста у циљу упознавања њиховог мишљења о тренутној туристичкој понуди Сокобање и унапређењу исте.
Организациони део за маркетинг и развој
Организациона једница за развој, маркетинг и опште послове спроводи активности усмерене ка развоју, припреми и реализацији маркетиншких планова и програма на нивоу дестинације, пружа подршку јавним и приватним субјектима на локалном нивоу (носиоцима туристичке понуде) у циљу развоја туристичког производа, руководи пројектима, спроводи послове на креирању функционалне базе података, послове на припреми и реализацији пројеката из годишњег акционог плана, активности на јачању партнерства приватног и јавног сектора, послове на едукацији и перманентном усавршавању запослених и управљању каријерама запослених и све остале послове који доприносе локалном туристичком развоју.
Приоритетни задаци Организације за туризам и културу Сокобања у овој области су:
- Израда Стратешких маркетиншких докумената и планова,
- Израда и допринос реализацији промотивне кампање на домаћем и иностраном тржишту (самостално или посредством ТОС-а и других организација),
- Сегментирање тржишта и профилисање туристичке понуде Сокобање.